Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ullareds programet...

Publicerad 2009-11-03 11:44:31 i Allmänt


igår kom anna hit o vi dåg på ullared o skrattade åt dom som psrang runt där men jag förstår inte hur man kan spara 50 000 för att handla där de hade jag inte gjort men men...
o anna kommer ikväll med för att se på desperate hon har inte kanal 5 därför kommer hon hit o ser de här o vi ska ju ändå se på dom programmen då trevligt med lite besök:)

imorgon ska jacob på arbetsintervju så hoppas de går bra eler är nästan säker på att de gör de men man kan ju alltid hoppas:)

väntar nu på att gå till skolan ska gå vid 12 tror ja ska ha psykologi sen hem o dra ett varv med snabeldraken ser de ut som har massa kattsand i hela lgh.. ser på något på kanal 4 nu om att choklad är lika faligt som kokain de är nog sant till en viss del för de är ju beroendeframkallande de med eller sockret är ju de...


Kommentarer

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-03 16:08:10

Hej! Kul att du tittade in till mig. Det är alltid roligt med nya läsare.

Jag såg oxå Ullaredsprogrammet igår och visst blir man fascinerad över hur mycket pengar människor kan spendera där. Fast jag tycker att sina pengar får man göra vad man vill med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela