Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

uch då..

Publicerad 2009-11-19 10:25:16 i Allmänt


pluggade ingen eng igår uch vad dålig jag känner mig orkade verkligen inte igår var helt slut.. o denna natten har varit väldigt lång vaknade vid 3 av en katt som går runt o skriker igen suck fattar inte vad som har hänt men men blir nog en sterilisering iaf hum:/... o sen att en gubbe som snarkar hela tiden fy vad jobbigt de är o vara lättväkt..

idag händer de inte så mkt har bara engelska idag..


Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-11-19 16:56:48

synd att du bor så långt borta för annars hade vi kunnat vara vakna tillsammans. tre grandisar som snarkar och en dansk/svensk som drömmer och sprattlar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela