Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

plugg plugg

Publicerad 2009-11-12 10:08:42 i Allmänt


satt hela kvällen till o från med eng plugg för har ett prov idag så hoppas jag klarar de känns ganska bra iaf fast bara pluggat i en dag men de märks... måste plugga natur med så de får ja göra idag...
vilket konstigt väder de är! först ös regnar de son helt plötsligt börjar de snöa massor o nästa gång har allt slutat o nu snöar de igen suck.. har ju inte bytt till vinterdäck än men men de är ju inte jag som kör har ju fatist chatat om det men men hjälper tydligen inte...

nae nu ska jag göra mig färdig för skolan iaf....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela