Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

oj dålig uppdatering igen...

Publicerad 2009-11-25 11:34:14 i Allmänt


jag lite dåligt med uppdatering men vet inte vad jag ska skriva riktigt....

men iaf i måndags var jag ju på mvc då allt såg bra ut har gått upp med 4cm på magen o nu är det 6kg sammanlagt sen start som jag har gått upp:/ nu räcker de nu vill jag inte gå upp mer tycker ja men men de är ju naturligt äter ju inget extra som jag inte brukar göra så aja...
o bebisens hjärtslag låg på 148 denna gången men de kan vara för att bm tryckte o grejade på magen o då stressade bebis lite för att då blev de hejvildt där inne var nog inte uppskattat att bli väckt kan jag tänka mig....

o på kvällen gick jag en sväng med klara var jääätte länge sen vi var ute o gick en tog fifalla rundan o de var kolsvart men de gick de med:)

tisdag ja då hum vet inte vad jag gjorde egentligen såg på desperate  o pluggade hände inte så mkt mer..

idag så har jag bara en lektion som börjar vid halv tre! så ska plugga lite till så jag kan göra ett eng prov idag hade jag tänkt...

hoppas allt e bra med er där ute vet att de är endel som läser men väldig få komenterar.. :)



Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-11-25 14:48:20

6kg är ju ingenting hjärtat!!

Jag gick upp 15kg....!



6kg är ju typ bara innehållet i magen som väger så du har ju inte fått så mkt extra vikt på dig själv...ah du fattar vad jag menar =p



puss på dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela