Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

nybro..

Publicerad 2009-11-02 13:06:33 i Allmänt


har varit i nybro i helgen kom ner i fredgas firade henne lite kom lite sent ner för jacob lämnade lite varor till västervik från jobbet men helt ok.. lördagen åkte vi till min mormor o hälsade på där 2 av mina mostrar var där så fikade lite sen hemma igen så åt vi hjortstek som vi hade med oss ner helt ok de med...
söndagen gjorde vi inget til len början men gjorde sen iordning ett terraium för där skulle två ormar flytta in sen vid tre åkte vi hemåt viken igen massa trafik var de o även djur på vägen... var hemma vid 5 halv 6 då vi blev bjudna på lite mat... slappade sen hela kvällen var så trött..

även idag har jag varit sjukt trött men inte vart så mkt sömn dels för en katt som skrikit till o från o sen är de typ storm ute o somvanligt en snarkande gubbe:/..


Kommentarer

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-11-02 22:59:15

Tack för en trevlig helg. Synd bara att jag jobbade.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela