Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

naturprov:/

Publicerad 2009-11-17 17:11:33 i Allmänt


idag har jag haft naturprovet suck gick nog inge vidare men jag kan verkligen inte det ämnet iaf inte när det handlar om molekyler o olika formler o sånt uch.... sen fikade jag lite hos lotta de var väldigt läänge senjag var där o klippte även klor på zlätan..

sen var de lite psykologi idag var de lite intressant med nevrosa psykoser hihi tror jag har en liten släng av de men de har dom flesta som han sa bara de inte gå över styr som sagt.. har ju lite av ett städberoende har väldigt svårt för o sova om jag vet att de är väldigt stökigt i lgh o jag vet att jag kunde ha hunnit damsuga m.m.m i lgh o samma sak att plugga tror de är lite därför de har gått som de har gjort med med pluggandet för finner ingen ro tänker på allt runt om ist men men...

ikväll hade jag tänkt att plugga eng för vill hinna med ett prov på torsdag sen även se desperate ikväll wiee älskar de:) o juste måste nog iväg o handla lite med så jag har någon frukost imorgon med hum:/...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela