Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

naturkunskap idag

Publicerad 2009-11-09 21:43:40 i Allmänt


hade ställt klockan på 7 idag hade tänkt gå upp tidigt o hinna sätta mig med plugg o samtidigtta de lungt o hinna med att dra ett varv med snabeldraken..
men icke när de ringde var så så super trött så ja flyttade fram tiden hela tiden o kom inte upp förrens 9 halv tio suck... iaf anna kom en sväng hon skulle ner till viken o fixa ett ärende så de gjorde vi..
ja åt frulle sen när ja kom hem igen o sen är jag så super trött vet inte vad denna trötthet kommer ifrån hemskt är de iaf känner mig som en zombie jag går o rör mig men inte mer än så..
iaf så gick jag till skolan o pluggade lite med elin innan vi började vid 14 sen slutade vi vid 16 kom hem var extremt trött fortfarande väntade mest på att jacob skulle dyka upp men inte:/
han kom inte hem förrens efter fem..

latat mest orkar inget annat just nu en andledning kan vara att man inte får i sig rätt eller ordentligt med näring slarvar lite väl mkt med middagar nu tyvärr...

nae ska se på grannfejden nu innan de blir sängen..
imorgon blir de tidigt ja lovar ska va på skolan vid halv tio o göra en labbraport..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela