Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lite ärenden..

Publicerad 2009-11-05 16:07:46 i Allmänt


varit i skolan o haft engelska idag märks att de är sjuk tider nu idag var vi bara 5st o igår var vi 3 brukar väl var iaf 10 tal:/ uch o fy...
efter de så var jag o fikade på lilla blå med anna o sen gjorde vi lite ärenden här nere i viken så nu har jag köpt dendär jäkla salvan till min gubbe till hans händer så hopaps de hjälper för han har sladat huden så dant att så fort han gör något med dom så blöder fingrarna:/ så nu blir de till o smörja o smörja o hoppas på de bästa så att han inte har tappat kännslen eller något...

ska snart börja laga lite mat blir Kyckling o sen något nyttigt vet inte vad de heter men typ som pasta fast de är som kulor:) hoppas de är gott...

har fortfarande grymt ont i armen men känner mig klarare i huvudet idag än igår då både jag o jacob var lite dåliga men nu vet jag iaf att bebis inte kommer dö av influensan om den fortfarande härjar när bebis kommer...
vaccinet når ju inte bebis just nu de är bara mina antikroppar som förs över som ska ge skydd till sen därför vågade jag ta vaccineta annars hade jag nog inte gjort de eller jo förrästen har en syster som kan bli jätte dålig av de med så vill inte vara smittbärare o ge henne de heller....iaf så nej tack till svininfluensan.. har sett hur dålig man blir uch tur att han blev frisk igen svärfar han låg nämnligen pall i ca 2v o då är han inte i riskzonen...

i helgen har vi inte planerat så mkt o de är skönt tycker jag för har haft varje helg nu planerad jätte länge o de är lite jobbigt... ska iaf ut o grilla vildsvin ute i härradsätter imorgon o sen ska jacob göra ett arbetstest på söndag till de nya jobbet ev:) hade med velat prova de men ingen ide nu när jag bli anfådd för inget så de får bli sen när jag har fått tillbaka min kondition:P

nae har inget vettigt att skriva så nu blir de att börja med syssorna hoppas allt är bra med er där ute i väderrusket:)


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-11-06 09:48:19

Åh va skönt det är när man inte har plenarat något spec o kan ta dagen som den kommer =) Vad är det för erbetsprov han ska göra? Hoppas det går bra för honom! men hade inte han jobb?

Allt bra annars med dig o magisen? =)

Pok

Postat av: NICOLE IVARSSON

Publicerad 2009-11-06 12:22:14

Sv; Tack så mycket! Have a nice day

Postat av: Michelle

Publicerad 2009-11-06 15:13:05

Svar: Joodå, allting är prima! Det är ju trots allt helg :D Hur är det med dej då?

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-11-06 15:44:46

Hej hopp!Jag hade också skitont i armen ca 3 dagar efteråt. Jag tycker du gjorde ett smart val när du vacc. dej! Ha en skön fredagskväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela