Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lagom trött...

Publicerad 2009-11-04 10:05:57 i Allmänt


anna var här igår somsagt vi såg på desperate hosewives medans vara gubbar var o jaga gris.... vid ca 10 förljde ja med anna hem för o se om min gubbe snart var klar men fick veta att dom höll på med ett eftersök jahopp så anna o jag sågh på tv et tag men sen blev de en fil o tröttare blev vi men tillslur vidett halv två kom dom tillbaka o dom gav upp för dagen dom hade fixat med två eftersökshunda o allt men dom fick inte upp något så antagligen sköt han bom.. men för säkerhetens skull så skull en av som ut idag med o kolla på skottplatsen med en duktig hund...

igår tog jag även vaccinet för svininfluensan känner mig lite slö o väldigt ont i armen känns som ett blåmärke typ så att sova på den sidan var ju bara o glömma..

idag har jag natur o eng uch har verkligen ingen motivation kvar till skolan uch är så trött på allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela