Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

jahopp då var de fredag...

Publicerad 2009-11-13 11:05:36 i Allmänt


tog mig en rejäl sovmorgon idag eller iaf lite gick upp vid 10 sköönt var de o liga kvar där unde de varma täcket.. somvanligt väntar jag på lektion idag har en vid kl 2 o då är de naturkunskap i 2h... har inget planerat denna helgen inte vad jag vet nu iaf inte mer än att jacob ska väl jaga somvanligt imorgon så får se vad som händer skulle behöves en stooorstädning här hemma en såndär grundlig med att damma av all o fönster m.m neb får se hur de blir med de ska ju plugga med till ett prov på tisdag:/... shit de e bara 5v kvar i skolan o vi har hur mkt so hällst att göra förstår inte riktigt hur de ska gå ihop sig...


Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2009-11-15 00:53:29

Hej! Kul att du hittade till min blogg, jag är ingen duktig uppdaterare alltid fast jag försöker ihärdigt så det borde räknas ;). Hoppas allt är bra med dig och ditt barn simmar på lugnt i din mage. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela