Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

irriterad...

Publicerad 2009-11-12 18:29:12 i Allmänt


uch är grymt irriterad spelar ingen roll vad jag säger tydligen känns så iaf känns som om jag får chata om precis allt jämt!

tyvärr kan jag inte hantera ilskan så bra när den bubbar över så nu har vi ingen ungform länge fan men men skit samma orkar inte bry mig, bättre att de är saker som går sönder än att man skadar sig själv iaf...


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-11-12 19:00:00

men oj då, gumman vad har hänt nu då? =p



pussisar <3

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-11-13 13:33:23

Ja fy man kan bli sååå trött på dom! nu har han iaf fått en dosa snus av mig så han kan bete sig lite trevligt iaf! Hoppas det löst sig med din? och som du skrev bäyttre att den saken gick sönder än du :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela