Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

helgen..

Publicerad 2009-11-15 11:31:08 i Allmänt


fredagen åkte vi en sväng till björka o var lite sociala:)
lördag ja då var vi på julmarknad/mässa massa hantverk o sånt  hittade inget speciellt vi köpte lite bröd o sånt o efter de åkte vi o fikade lite på lilla blå de var knösfullt av folk där inne brukar de aldrig vara:) ja efter de så städade vi i lgh o tiden sprang i väg ganska snart.. jag plugagde lite på naturprov uch så svårt de är med formler o atomer o sånt skit ucha men men hoppas jag får in nåfot tills på tisdag...

idag ska vi på vin o chockladmässa:) har fått biljetter dit så de ska bli trevligt o massa whisky o sånt med så jacob kommer väl vara i himmelriket jag får nöja mig med o smaka på massa dyr cholkad köpa kan jag nog inte tyvärr för en liten ask kostar min 500kr emn fint e de:)

nae nu ska jag göra mig färdig de sista innan vi ska åka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela