Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

helgen...

Publicerad 2009-11-30 11:17:43 i Allmänt


Då har det varit helg igen... fredag då blev vi bjudna på lite mat hemma hos svärföräldrarna blev tacos:)

Lördag var jag barnvakt åt jacobs lillebror medans domvar ute o jagade, så vi var ute o fikade lite o han spelade xbox o kollade på tv lite svårt att hitta å något att göra här men de gick, när jacob kommtillbaka åkte vi hem till hans föräldrar o spelade monopol i väntan på deras mamma som jobbade... efter de var de ju redan kväll så vi latade oss framför tvn bara...

Söndag är de tvättdag så de gjorde vi eller jacob gjorde:) åkte sen o bytte däck på bilarna o även svärfars bil så de blev gjort togg ett litet tag men de gick de med... när vi kom hem så började vi med julpyntet hade nänmligen inte börjat så torkae av fönstrerna (bara insidan) o satt upp gardiner o topmtar o ljus:) nu e de bara belysningen ute som är kvar tar de kanske idag de får vi se för ska plugga med... denna veckan har jag två prov, en inlämningsuppgift o ett nationellt prov:/ uch orkar inte med skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela