Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

fredag igen..

Publicerad 2009-11-20 10:51:52 i Allmänt


jahopp då var det fredag igen... i helgen ska vi städa ur chevan o fixa lite med den o lägga ut den på annons hade vi tänkt o kanske köra iväg våran säng som ska säljas.. får se vad som händer har inte planerat så mkt men brukar bli späckat endå på helgenra:/

även denna natt har varit ett helvete orkar inte ha de såhär längre önskar verkligen att jag kunde ha ett extra rum att gå o lägga sig i så man kan få sova ordentligt.. tror nämnligen inte at tde är såå nyttigt att hålla på sähär att jag far upp o ner från sängen o jagar katter o puttar på min sambo om vartannat hela tiden o känner hur jag mer o mer blir stressad över att jag inte kan/får sova för jag vet att jag koemr vara slut på morgonen då jag måste upp...

idag har jag iaf naturkunskap vid kl 2 till 4 så nu tar jag de lungt orkar inte så mkt mer...


Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-11-20 19:21:05

hej hopp, hoppas allt är bra med "er" !! Ha en bra fredagskväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela