Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en fika på lilla blå...

Publicerad 2009-11-26 21:22:53 i Allmänt


hoppas provet gick bra! men tror inte de gjorde de tyvärr lite svårt att skriva om miljöförstöring på eng:/

iaf efter provet var de meningen att jag skulle äta lite med anna o emelie men blev inte så..
hemma så började jag städa av lite tog en genomgång på köksluckor o diskbänk grundligt o även ett varv med draken här hemma... sen åt jag lite lunch med klara nere på lilla blå trevlans:)...

gick hem o la mig en sväng på soffan var helt slut o somnade där o vaknade sen av att gubben var påväg hem... efter de så ja latade mest o var allmänt slö.. vid 18 så gick jag en sväng med klara gick bort tilöl grännäs o tillbaka skönt o gå en sväng o få luft.....

nu bara slöat här hemma har ont i höfterna spelar ingen roll hur jag sitter..:/ o sen gå är inte såå skönt hum nu kommer väl problemen smygandes på kroppen antar jag bara för jag har haft det felfritt innan.... men de märks..


imorgon ska vi kolla på lgh:) ska bli intressant

Ida! jo jag vet är lite stor men jag håller det jag lovar juh:)
du ville ju att jag skulle vara större till jul när vi ses o jag jobbar på de:P

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-11-26 23:15:02

Vilken Vacker mage... sov gott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela