Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en bit av helgen...

Publicerad 2009-11-07 21:28:26 i Allmänt


fredagen  åkte vi ut till härradsätter till anna o lukas o grillade vildsvin faktist helt okej blev de smakade nästan ja vad ska man säga nötkött kasnske...:/ såg på idol o åkte även en sväng men såg inga djur helt tomt var de..
lördagen sov jag länge vaknade vid 11 tror ja  sen ringde anna o se om vi skulle gå en sväng så ja gjorde mig iordning o hon kom vid 12 tiden så då gick vi ett varv runt viken o kollade sen på barnkläder inne på folketsjus något företag var där o sålde kläder...

sen kom gubben hem efter jagandet vid ca 3 tror ja o då bar även bamse o fia här så vi lagade lite mat kött o potatisgratäng blev de idag helt ok de med... såg på film lite men sen var barnen så trötta så dom var tvugna att bege sig hemåt...

men en bra dag iaf fast jag skulle pluggat känner jag men finner ingen motivation till de ingen alls faktist..
när man sitter o läser eler vad man nu gör så tänker man på annat o då fattar man inget av vad de står där egentligen men har panik över hur jag ska klara av skolan iöverhuvudtaget mn men..


 

Kommentarer

Postat av: Nanna

Publicerad 2009-11-07 21:47:23

Hoppas du har en bra lördagskväll! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela