Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

brr kallt de är..

Publicerad 2009-11-10 20:00:08 i Allmänt


uch så kallt de är fryyser.. varit lite duktig iaf gjort lite eng ikväll men egentligen öva på de olika kapitlerna o göra prov men har så svårt för o plugga på de sättet:/ men men arbetar väl vidare o se hur ja ska lösa de..

haft psykologi idag med gjorde väl inget speciellt så bara fått reda på att vi ska göra en inlämningsuppgift ingen lust till de men men de löser väl sig de med..

just nu sitter jacob o hans minsta bror o spelar xbox elelr dom har gjort de hela kvällen som han vart här jag har pluggat somsagt här i köket o pausat vid datorn när de har behövts...

väntar på att kl ska bli 9 då ja ska se desperate housewives:) o ska nog lyxa til lde med popcorn kanske annars blir de the o skorpor:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela