Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

äntligen fredag idaaag:)

Publicerad 2009-11-27 11:03:23 i Allmänt


har precis fått i mig lite frukost men klantiga jag när jag skulle skaka juicen så öppnandes lockat  o ja massor överralt suck har man inte jobb så fixar man sig de alltid... tur att jag har en katt som tycker om sånt så hon tog hand om golvet :)

i helgen ska vi byta däcka på bilarna hoppas de går bra men tyvärr brukar de alltid hända nångot som inte går vägen:/ men men så ser de ut nu iaf... och även börja med o julpynta o sätta upp belysning på balkongen hade jag tänkt så blir de lite ljusare...

Idag ska vi titta på lägenhet:) en 4a är det på 100km så jag hoppas att den är fin för priset är inte såå farligt det dumma är bara att inflyttningen är den 1feb vet inte hur det ska gå ihop sig bara eftersom jag sa nog inte bära en massa då för det är ju bara 14 dagar kvar tills bebis kommer då:) men men de är de...

nae nu ska jag plugga lite natur göra lite instuderingsfrågor..

vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela