Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

underbart med sommarvärme!!

Publicerad 2009-05-25 14:42:47 i Allmänt


åå vad härligt har fixat på
balkongen lite blev väl sådär inte helt nöjd lite småfix kvar sen är de klart:)
sen kollade ja på ca ett halvt avsintt av htg orkade inte se de riktigt för ja ville ut ofick lite dåligt samvete för att ja inte var ute o njöt....
så har suttit där ute sen 12 o kom in nu vd halv 3 såå härlig ja kan bara sitta där o lapa i mig sol älskar de fulkomligt... o katterna med för den delen dom ligger där på sidan utsträckta o sover såå söta<3

Igår kväll satt vi på balkongen vod ca 23 härligt med en kopp the o tända ljus såå mysigt fast skulle vilja ta bort gatubelysningen tycker den är lite onödig nu när de är såå ljust på kvällen/natten...

ska gå o möta upp jacob sen när han slutat för han cyklade till jobbet duktig han är!! sen blir de till o äta kyckling vet inte vad ja ska göra med den än men ska leta upp något recept på de:) funderar på tanodri o något men men får se har du något förslag?? sen ska vi passa casber jacobs lille bror så får se vad vi ska hitta på men blir nog tvn den är bra till barnpassning när man inte har något annat:P

Visst är det härligt när man äntligen har fått solen o värmen??
då har man lätt glömt bort vinter/kyla o snöö!!




Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-05-25 14:46:56

Gör kycklinggryta Mumsigt värre! Currysås, kyckling, minimajs, vitlök, champinjoner och ananas =) pussis på dig gumman <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela