Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Trevlig kväll med besök:)

Publicerad 2009-05-06 11:56:59 i Allmänt

igår kväll fick vi besök av fia o bamse o barnen mkt trevligt fast vi gjorde inge speciellt bara såg på tvn tyvärr regnade de juh så man kunde inte ut o gå en sväng...

Idag e de latmasken som har tagit sig an i mig fyy har inte gjort någonting.. har kommit in i en dåli period igen att ja inte orkar gå upp:/ var ju duktig förrut o har kommit upp vid 8 o har gjort lite nytta men nu vaknar ja inte längre så gick upp vid 10 idag fyy de tycker ja inte om:/... oo regnet bara öser ner så ut kommer ja inte heller antagligen så fåt städa av lite idag med kasnke...

nae nu ska ja se HTG (Hem till gården) såå dagen är räddad igag med:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela