Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

tidigt!!

Publicerad 2009-05-22 11:49:48 i Allmänt



gäsp gick upp väldigt tidigt
idag inget jag är van vid 15-20 min över 5... men var därför vi sov över hos sofia o mathias inatt  o jacob jobbar idag... var väldigt härligt igår att bara sitta ute o lyssna på fåglarna o njuta av solen där ute i skogen häärligt!!

Ikväll blir de utgång:) dee var värklien länge sen jag var ute o träffade folk så de ska bli trevligt så inträde på 50kr o sen får ja se till att ja blir bjuden på dricka av någon där nere så de ska bli kul...

OO måste rätta bara ja hade fel när min mamma fick mig hon var 22 rätt ska vara rätt iaf.. hum min matte räkning vart inte såå bra undra hur de ska gå med studierna hum menmen får väl special antar ja:/

Nu sitter ja bara o latar är jätte trött fast jag har sovit ett bra tag nu o jacob fick sova 30 min innan han skulle iväg till jobbet iaf så de var någ skönt att åka som vi gjorde ändå..... såg bara ett rådjur, en hare,o en hjort konstogt att de inte var mer pga tiden men visserligen så regnade de massor.....




Kommentarer

Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Publicerad 2009-05-22 12:33:50

Heeej igen! :) Nu är den pyttelilla överasskningen upplagd på min blogg.

Postat av: Marielle

Publicerad 2009-05-22 12:49:11

Har Du och din familj någon stuga ni brukar åka till ibland?

Postat av: CASSI DA QUEEN

Publicerad 2009-05-23 18:19:00

ha en bra dag! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela