Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Ska ALDRIG säga att nu kan de inte bli värre!!

Publicerad 2009-05-27 11:06:32 i Allmänt


uch ja blir så himla nere när de blir såhär fattar inte att de blir så här man gör planeringar gör inga extra köp, äter inte ute har inte köpt mat till djuren denna månaden (köper så dom klarar sig i 5-6månade) så ja fattar inte varför de ska bli såhär...
ahh bir såå trött då undrar man varför man lever o ifall de är såhär de ska vara?
o sen hur kan de vara logiskt att när man jobbar från 07-17.30 varje dag o får mindre än när han jobbade på ett annats kass ställe fattar inte där han är nu är ju allt helt ok med papper o tider o så!!! men men inget att klaga om för de HJÄLPER inte...suck

idag ska ja försöka hitta jobb att skicka på igen måste hitta något idag har kollar varje dag mn finns lixom inget...

O sen måste vi koka Horn ahh varför ska han drars hem med en massa skit!! så nu ska han koka hiland cattel horn som han tyckte att de skulle vara "kul o ha" suck de kommer inte innanför dessa 4väggar iaf han får vänta tills vi har ett hus då han får ha ett eget rum/källare eller något med horn o sånt.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela