Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

så vart de iaf

Publicerad 2009-05-19 19:49:32 i Allmänt


ska börja
plugga nu i höst blir
Ma B
Eng B
Psyk
Formgivning (ev)
Ordning o ledarskap
Historia (ev)


de ska bli kul att göra något o träffa lite nytt folk
o sen blir de super nu när anna o ja ska läsa samma ämnen wiie:P


sen idag har ja vart o pratat med ett sommarjobb hoppas
att han ger mig en chans iaf hopps hoppas man har lite tur för en gångs skull...........

åkt runt med anna med idag i viken o sen hälsat på en av hennes vänner
annars inte så mkt mkt trevligt iaf o komma ut lite... o sen vart ute på gryts varv en sväng med..











Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-05-19 19:57:10

Kul att du hittat någe att läsa nu :) Är det heltid? Pok

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-05-19 21:04:04

Jag tror att man får ca 3000 utan lån..men d beror nog lite på vad man läser o så.. men ja kollade på csn.se sist o ja skulle få lite mer efetrsom ja har två barn oxå då får man ju lite extrabidrag..men har för mig att de var starx under 3000. har du tänkt ta studielån? pusss

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-05-19 21:07:02

Jag tror att man får starx under 3000 utan lån. sen beror de ju lite på hur mkt man ska plugga och vad man pluggar..du kan ju gå in på csn.se o kika det var där jag fick reda på detta.. men minns inte redigt.. minns att man får tillägg när man har barn o ja tror att ja skulle få typ 3500 utan lån.. har du tänkt ta studielån? pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela