Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

regn o jord/grusgrävande

Publicerad 2009-05-24 22:24:20 i Allmänt


Igår lördag så hade vi bestämt att vi skulle hjälpa till att gräva bort gräs o sånt så svärföräldrarna kan lägga plattor på framsidan... oj oj vilket arbete tog hela dagen o sen försökte vi slita bor ett träd med våran bil hum gick inte repet gick av o man ska vara glad att man inte stod ivägen då hade man nog inte levit idag för fyy vilken snärt/smäll de blev.... men vi lyckades inte som agt inte ta bort ttädet så vi lämnade  de.... vart grillat m nypotatis i ugn... sen så spelade vi kort i några timmar så sen cyklade vi hem  vid ca 23...

Idag söndag skulle vi fortsätta med grävandet efter 10 så cyklade dit idag med i en räsande fart hihi de var ett morgonpass de... grävde bort lite grus o så men kunde inte göra såå mkt gjorde vårat bästa iaf tills de var blålera!! sen har ja o lisa planterat nästa hela dagen:) så har ja fått lite bommor med såå fint:) fick mat o så som tack för hjälpen så blir till o grusa/sanda upp sen på fredag tror ja sen blir de till o lägga plattor äntligen...

När vi kom hem så vart de ingen vila inte då skulle ja sätta upp en hylla på balkongen hihi hade sån tur att ja fick med mig en brädbit hem från deras spillbithög man ska ha tur ibland o de passade perfekt:P så imorgon ska ja plantera dom sista blommorna o fixa på balkongen så ja lägger ut en bild på de sen..

Juste frågorna ja fick... hum lite segt att ja inte har såå nånga som läser men men...
bara att fråga om man vill när som hälst:)

Vad är  mina intressen- Ja mina intressen är
min familj o vänner-  tycker verkligen om att vara med min familj o  vänner för att hitta på saker
djur o natur- alltid ett stort intresse tycker om att vara ute i naturen oftast med en hund:)

Har du någonsin blivit/varit kär?- ja absolut har ja de.. är nog fortfarande kär i min kära sambo<3



Hur har din helg varit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela