Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Räkningar

Publicerad 2009-05-26 10:41:31 i Allmänt


uch ska sätta mig o räkna ihopalla räkningar o se vad de blir ingen rolig tabken men men de är välbehövligt trodde allt skulle lösa  sig men men får se hur de går....ville ju åka o storhandla fylla upp kyl o frys till max men kanske inte går:/ blir aldig som man har tänkt sig hoppas jacob pratar med chefen idag så vi får veta varför de har blivit som de har......

ska ut på balkongen sen hade ja tänkt o njuta lite o sen ner till viken o köpa syrsor till Ronja (geckoödla) tror hon är lite hungrig nu nämligen...

Denna veckan ser ut så här;
*Betala räkningar tisdag
*Gå till arbetsförmedlingen på torsdag
*Lägga ut sand/grus där vi har grävd där de ska läggas plattor torsdag/fredag ev
*O ut i spåret o springa o försöka bränna lite ligger inte såå bra till vill verkligen inte förlora..

Vad ska du hitta på idag du som läser?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela