Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

promenad iaf:)

Publicerad 2009-05-20 22:01:11 i Allmänt


jaaa de blev en promenad
iaf har precis kommt hem blev ett varv runt viken iaf:)
o sen stannade vi till hos jacobs farmor o farfar där jacob blev glatt bjuden på Whisky
men ja ville inget ha så blev en ren cola till mig:)

guu vad de har regnat om vart annat hela kvällen så vi visst inte om vi skulle komma runt viken eller ifall vi fick gå hem igen men de var fint hela tiden sen när vi gick...

Jag hoppas att jag kan få förlja med på mammablogg galan med sofia hoppas de inte blir för dyrt bara men får se skulle vara jätte kul att komma iväg lite.. kanske e ett krav att man måste vara mamma!!:/ men men får väl låna någon liten någonstans o säga att de e min hihi:P o blogga lite om de såå e allt fixat.. eller så får ja sattsa på att bli nominerad när jag sj har barn förhoppningsvis så ska intte de dröja såå länge kan man hoppas bara jobb löser sig så men men får se vad som händer o sker........
så min mamma får bli mormor hihi:P låter så gammalt hon e ju inte såå gammal ändå juh...

har tänkt på de att jacobs mamma var 20 när hon  fick honom o hennes mamma 19 o min mamma 21 o pappas mamma var 17  tror ja de va o antar att min mormor var ung hon med.. såå ja ligger lite efter om man ska räkna såå... men dom hade väl jobb iaf o stadig ekonomi kanske.... fast visst de är inte åldern som gör en till en mamma det är något man blir o växer sig till... eller har jag fel??!! nae nog om de nu ska ja se fråga olle....





(Martin o Cassandra Sofias O Mathias fina barn, sofias blogg nedanför kolla in den)
http://diamantmamman.blogg.se/

Kommentarer

Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Publicerad 2009-05-21 02:31:36

Hej! Du ställde en fråga/frågor i min blogg. Nu har jag svarat på dom i ett inlägg så kika in. Jag kommer skriva till dig när överasskningen kommer som jag lovat alla! Den som frågade något och hade en blogg skulle nämligen få en pytteliten överasskning :)

Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Publicerad 2009-05-21 10:31:25

Åh, vad roligt! Tack :) Överasskningen kommer senare idag :)

Postat av: jess

Publicerad 2009-05-21 13:42:44

haha, vilka gulliga ungar!! :D

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-05-21 20:24:50

Jag var faktiskt 22 när jag fick dej! o jag är inte så gammal, fast det kan kännas så ibland!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela