Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Muller muller

Publicerad 2009-05-20 16:36:04 i Allmänt


ja här åskar de för full o öser ner massa regn..
ja som skulle ut o gå med klara men men blir kasnke senare när de lugnat ner sig...

har vetat att de skulle åska för de började hos sofia först fick ja veta över msn sen efter ett tag började de här så kommer nog upp till norrköping till sofia där med hihi:)

Har börjat med att sitta o spela något som heter Bitefight bara för att fördriva lite tid nu börjar de bli lite kul iafnär man har kommit någonstans:)

Gå in på denna länken så får ja mera poäng:P


http://s1.bitefight.se/c.php?uid=72434






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela