Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

lägga plattor

Publicerad 2009-05-16 22:08:42 i Allmänt



idag har vi varit hos
svärföräldrarna o grävt o lagt plattor på baksidan som svärmor ska ha sina blommor på..
jätte bra blev de iaf så stolt så min lilla gubbe som e såå duktig på de mesta:P

kom dit vid kl 9 då vart de frukost o sen blev de arbete o sen fick vi mat på kvällen grillad lax o kyckling mm de kan ja leva på hela mitt liv:P mmmm lekt massor med casber hoppas på deras studdsmatta skönt att bara leka o inte bry sig ett tag o glömma allt ett litet tag..

har tyvärr börjat få dessa tankar igen trodde de var över men när jag minst anar de o tror att jag mår som bäst får jag ett bakslag o sen ligger jag sömnlös om nätterna o blir allmänt depprimerad o tyvärr är det fel person som får ta emot de den personen som minst ska ha de givetvis:/ förlåt kan inte hjälpa de, jobbar varje dag med hur ja ska handskas med allt... inte bara psykiskt påfrästande man blir helt vilsen med allt.....

och sen så har 1,5 kg tillkommit på vågen ja fattar inte var kommer de ifrån?? blir så trött när man försöker lite seriöst för en gånskull...

aaja stackars dig som måste läsa mitt klagoinlägg men så är de juct nu lovar att skirva lite mer posetivt snart så snart............



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela