Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

laga maat

Publicerad 2009-05-26 15:48:51 i Allmänt


håller på o lagar lite mat men får se om ja hinner äta ska ut o gå med klara en långpromenad så de ska bli skönt..
bli iaf köttfärsås gott gott:P

har inte blivit såå mkt gjort ändå men har räknat ihop allt o de var inge kul de inte fyy de är ju inte ens logistk att när man har fått in lönen så är de slut!! aja visste att de skulle bli s bilen kostar ju oss 5000 denna månaden!! ahh dumma försäkrning o skatt eller vad de är...såå vart lite nere av de därför blev inge gjort idag...

o har kollat på riga resan vill såå gärna åka o komma iväg skulle vara super kul skulle åka med sofia o mathias hoppas ja kan lösa detta:S samanlagt kostar väl resan 4000 med mat/hotell/resa/dricka o allt tycker inte de är såå farligt ändå för två personer me  men får se vad som sker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela