Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

jaha linköping nästa:)

Publicerad 2009-05-07 13:16:44 i Allmänt

jacob ringde nyss o undrar ifall ja ville följa med till linköping han hade jobb där o skulle dit en sväng o lämna i linköping o linghem tror ja de hette:) så nu väntar ja bara på att han ska höra av sig så ska vi åka wii denna dagen e räddad med sysselsättning med hihi:P

för leta jobb har ja redan gjort med inga resultat hum:/ så här dåligt har de inte vart på länge brukar alltid finnas något att skicka till men inget på 2-3v nu!! lite lagom panik men men så är de....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela