Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

oo de o då va:P

Publicerad 2009-05-10 21:03:12 i Allmänt

Fredagen vart stressig hade planerat att åka till fia m familj på kvällen men så fixk jacob köra leveranser så då begav vi oss iväg vid 11-12 tiden först in till norrköping några olika företag där sen blev de Vanghärad, vapersta ( ligger nästan i stockholm) o efter de vart de Eskelstuna till ett företag där o sen tillbaka till norrköping igen till ett ställe där eller en krig vill säga:) o sen hem så var i viken vid kl 7 o sen lasta av de sista o så sen lagade vi mat lite snabbt sen begav vi oss till Fia ändå på kvällen:)
mkt trevlig kväll där satt ute i ca 2h på nattet o bara pratade skit jätte skönt var de o sitta där ute i mörkret:) la oss vid 2.30-3.00 tiden

Lördag sov inte sä jätte mkt brukar inte glra de borta vakna/sova/vakna/sova om vart annat men men gick upp vid 10.00.. tyckte därimot synd om Sofia som inte sovit något eller lite men för lilla Cassandra ville inte sova riktligt så hon hade varit uppe till o från stackare...
latade långt in på dagen innan vi åkte till lekplatsen en sväng iaf mkt uppskattat av Martin hihi o gubben min med verkade de som han lekte massor han med:P åkte sen hem började regna:/ åt tacos o såg på Twilight lite sådär trodde den skulle vara bättre:/... åkte hem ca 1900 så väl hemma satt vi lugt vid tvn en kortis inna  vi gick o la oss...

Söndag.. gick väl upp vid 10 tiden men kunde gått uop dif 4.30 va pigg ja va!! o sen var de några människor ute som stod o bråkade med hum:/ men men så ä de.. sen vart de tvätta, STOR städa o fix i hemmet.... vart sugna på kaffe så vtänte snylta oss hos sväror men då vart de arbete där hihi o blev bjudna på mat som tsck för hjälpen:) så jag har fixat i trädgården som att plantera o rensa ogräs så fint de blev:) så har ite vart hemma så länge men latar lite nu bara framför tvn:)


Vi har en litet tävlig med nu:)
ja ska gå ner 3kg tills midsommar o samma sak dom andra ska med gå ner ett visst antal kg vad var o en behöver
ca 5% av sin kroppsvikt  har vi bestämt så vi är 4 st med olika mål o den som intye klarar sig får vara SLAV en dag eller mer åt dom andra hihi ja ska INTE bli de iaf:) så hoppas ja lyckas.. o inte bara gå ner i vikt i kg utan vi mätte oss på midja,rumpa,lår o arm:)

så önska mig lycka till:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela