Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Igårdagen!!

Publicerad 2009-05-05 12:28:19 i Allmänt

Var inne i stan igår o skrev på som sista papprerna på adecco skönt att ha de gjort o de de bästa var att ja åkte bil in wii vad skönt... åkte in med svärmor o jacobs bror Albon o hans tjej Ida...

toc ca bara 10 min att fixa med papprerna sen gick ja upp till stan igen o gick runt i affärer med Ida tills Albin o svärmor kom efter en tripp hos tandläkaren....gick runt i massa affärer som vanligt runt o runt fasen skulle ha en stegmätare en sån dag hihi:P sen vid halv 3 åkte Ida o Albin hem till västerås igen:( alltid trevligt när dom här här nere o hälsar på  kommer nog inte se dom försen han tar studenten:)...

sen så gickm ja runt med svärmor o hennes kompis sara jätte kul att gå med dom fast som ska gå o kolla flera varv i samma affär ja blir alltid klar före dom hum men dom hittar alltid kläder att prova de gör ju inte ja iaf... sen åkte vi till Maxihuset dom har båggt m eller hållerpå så de e massa nya affärer där sen åt vi lite där tog en mini kebab m kyckling givetvis:P kan leva på kyckling.... hihi....

Skulle åka hem vid ca 4 var hon väl men stannade sen till å bauhouse o blomsterlandet med så hade lite4 svårt att väölja vilken blomma som skulle passa bäst i krukan Svärmor köpte men vi valde tillslut en bambu eller vad de hette jätte fint blir de nog så var hemma vid kvar över 6 igår en heldag alltså:)

Kvällen vart lite seg satt vid tvn o frös o huttrade både ja o jacob kände oss lite krassliga vet inte riktigt vad de är om de ska bryta ut rikigt eller om de bara var något för stunden:/

Idag händer de inte så mkt såå grått ute så blir inget gjort ifag heller så blir till o sega bort dagen antagligen o leta jobb somvanligt:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela