Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En promenad

Publicerad 2009-05-20 11:13:30 i Allmänt


blir en promenad
med klara sen kvart i 5 vid caffee lilla blå..

händer inte så mkt annars idag här kasnke städa av lite men får se annars bara lata elelr gå en sväng får se...
men Htg blir de iag (hem till gården) ett måste varje dag..

Imorgon e de röd dag får se vad gubben o ja ska hitta på har inte en aning alls hum blir väl lite bootcamp kasnke hihi:P träning i spåret o lite hoppas jag på iaf....






Kommentarer

Postat av: Emma Inga-Maj Johansson

Publicerad 2009-05-20 11:44:43

Tack så jättemycket för frågorna! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela