Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En ny dag...

Publicerad 2009-05-12 10:46:10 i Allmänt

ja de blir alltid en ny dag
vare sig man vill eller inte:/
men nu gör vi ett nytt försök till de bättre finns inte mkt att göra något åt.....

Idag vet ja inte riktigt var dagen leder mig men hoppas ja ska ut o gå en sväng i de fina vädret o sen sitta på balkongen med katterna en sväng så blir dom glada:P

Jag blir så ledsen o depprimerad av allt med arbetsförmedlingen känns som ja har tappat min kraft till o söka hade massa motivaton o allt när ja gick inne i norrköping på Adecco men nu finns den lixom inte men  ja hoppas verkligen ja kan hitta någon utbildning ja kan läsa annars får ja väl sätta mig o läsa Matte B o Engelska B hur de nu ska gå för ja är värdelös på de hum...

Så min att-göra-lista ser ut såhär...IDAG
*Leta utbildningar
*Städa (fast de går ingenstans)
*Ut i spåret o jogga
*Gå en sväng
*Äta lite

(en kvällspromenad ja tog denna bild innan alla bladen hade slagit ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela