Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En hektisk morgon:P

Publicerad 2009-05-28 11:43:08 i Allmänt


tycker om när man kan stiga upp tidigt o veta vad dagen ger:P älskar när allt är iordning o reda...

so msagt var hos af idag pratade om allt möjligt gick igeon de jobb ja sökt o skolan o allt så hon var nöjd med mig wii:) sen så kom vi fram till att jag har fått för lite pengar ja de är ju de jag har sagt hela tiden ahh!!! så nu ska vi fixa de iaf så hoppas de går...en hel månad som är missad!!

snart ska ja iväg till jacobs farmor o farfar o ta en kopp kaffe har ändå inget att göra så ringe o kolald eom de gick bra i de gjorde de mm kaffe, vattnas i mun på mig....kaffe smakar konstigt nog alltid godare borta än här hemme hum??!! undar varför men kan vara så att dom har perkolator (vill med ha) bli såå mkt bättre...

vädret idag e helt knasigt ena stunden blåser de o är kallt sen sol o jätte varmt o sen regn:S fyy me men så är de...

oo e glad för ja han hem o se htg (hem till gården) trodde inte de....






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela