Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Bilvax, Jordgubbar o Vin:P

Publicerad 2009-05-03 20:06:17 i Allmänt

Torsdagen valborg då var vi hos  fia o bamse mkt lyckad kväll vart de mkt trevlig fast synd att grabbarna pratade såå mkt maskiner men blir la så när de är bönder.....:P
Fia Blev de någon Soluppståndelse hemma hos er då hihi.. inget hos mig iaf trååk:/

Fredagen då träffade ja anna lindberg guu vad kul de var att träffast var så länge sen ja såg henne hon har fått körkort så vi åkte runt en massa o gjorde ärenden hihi o sen satte Lukas hennes gubbe in bas o allt sånt i hennes bil så fin fint blev de med:) Fick sen rabarberpaj mmm vad gott de var:) åkte hem sen vid 3tiden skulle iväg sen till albin jacobs bror fyllde år så skulle vara lite fest hos dom så de blev en lyckad kväll de med tycker ja gubben o ja gick hem senare pånatten guu så skönt de är när de är helt tyst eller nästan iaf massa ungdomar på davidssons som var glada:X

Lördagen steg upp o åkte o handlade tidigt köpte jordgubbar för 7 kr förpakningen lyckat köp hihi gooda var dom med så de blev de till frukost o sen nybakta winebröd fast de var inte såå gott så de åt ja inte såå good frukost... senare så hade vi bestömt med ablin o ida att vi skullle grilla o ta några glas så de gjorde vi med o spelade lite kubb hihi vi van vi vann klart att brudarna e såå bäst:P drack vin o sprite o sen cider lite.. gubbarna drack givetvis öl..
Senare när vi hade ätit så blev de ölspelet skitkul hihi Ida fick dricka mest o sen vattenpipa vart de med så lyckad kväll vart de med:) fast väldigt tråkigt att jacob blir såå trött så när dom hade gått så satt ja sj o kolalde på någon film på tv :/ men men man är väl van....
Juste vi vaxade o städade bilen grundligt såå fin!!



Söndagen trååk har inte gjort något vettit idag bara segat... ska se på wipeout nu o sen blir de Guldkompassen tror ja o chips eventuellt:PO har vart ute o gått lite med o kollat lite på husena i villaområderna mysit var de med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela