Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Vilken dag:)

Publicerad 2009-06-10 14:20:08 i Allmänt


Vaknade vid kvart över 5 då gubben min häll på att stressa runt i lägenheten ahh varför hanhade ju inte ens brått!!
sen kom han in o sa hejdå som han brukar sen efter en liten stund hör jag hur de dåna utanför fönstret jo då e de men kära lilla gubbe som kör som en galning!! varför?! åkte ju vid halv 6juh o börjar vid 6 o de tar högst 5min att åka till jobbet me men får fråga hur rädd han e om körkortet när han kommer hem.....

kunde inte somna om riktigt efter de så fick stiga upp lite innan 7 o segade framför tv o åt lite frukost eller försökte iaf hum:/ gick sen till jacobs farmor/farfar vid halv 9 då vi skulle iväg o se på avlutning (casber jacobs yngsta bror) mkt trevligt var de först lyssna på alla barnen som sjöng inne i skolan sen fikade vi o gick sen genom hela viken med massa trummmor o Svenska flaggan i topp väldigt häftligt såå hade ja med velat gå ut skolan när ja gick 1-6 hum men men sen blev de kyrka o där pratades massor o sen sång igen mysigt:) ja hände inte så mkt anorlunda tackade lärare o elever o de som de brukar o fotografering...

gick sen hem o började städa lite i kök o wc.. tar lite paus nu måddeså grymt illa så får sitta lite innan jag sätter igång igen...

blir så trött på detta väder var är SOMMAREN??!!  när kommer den sägs att den kommer vid midsommar att de ska bli jätte varmt så de hoppas jag på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela