Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

uppstigning

Publicerad 2009-06-16 16:35:35 i Allmänt


gick upp tidigt idag skulle åka ut till stugan o sommarstäda den vid 10.00 var såå illamånde så resan var såå lång att åka ut dit kändes som evigheter.... stådade o fixade så de blev jätte fint sen kom jacob en sväng vid halv ett så vi fikade ihop åkte hm vid 2 tror ja sen beställde vi hem en pizza o åt latade oss med de var länge sen jag åt de o hade inte tagit fram något heller så de får ja äta senare ikväll har ju mer än en halv kvar:P...

 berättade för min mamma igår:P
antar att hon blev ganska glad ändå så nur vet hon hur allt ligger till...:)



Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-06-16 16:40:50

Hon är nog jätte stolt! =)

Postat av: Vilhelmina

Publicerad 2009-06-16 18:24:45

Hej Jasmine!

Såg att du kommenterat på Blondinbellas inlägg om abortregister, och tänkte bara förklara att det finns en annan sida av saken;

http://vilhelminaullemar.se/blogg/?p=178



Hoppas att du har en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela