Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

underbart med soool:)

Publicerad 2009-06-27 22:00:51 i Allmänt


gick upp vid 8idag för att packa iordning o fixa för att åka till edsbruk för o bada o sola:)

var där vid ca 11 o där mötte vi upp Sofia m familj... ja låg o solade mest tycker de är sköast:) sen satt jag vid stranden med lilla cassnadra som med plaskade massor o tyckte vattnet var jätte kul var skönt att bara ha fötterna i vattnen annars var de för kallt brrr...

gubbarna badade o så o lekte med martin...
efter ett tag så grillade vi hade med oss en engångsgrill o korv helt okej iaf o åt massor av vattenmelon både gul o röd (inte honungsmelon) hihi den gula var mkt sötare men annars var dom ganska lika i smakrena..

vet inte riktigt hur länge vi låg o stektes i solen men tror kl blev 14 iaf... sen åkte vi o handlade de sista i överum till de vi skulle grilla...

satt inne en liten stund innan vi började grilla vi hade lax blev gasnka gott o sen sallad till:)
det var en mkt trevlig o lyckad dag iaf:)

nu ikväll har vi åkt älgrundan men såg ingen älg bara 1 hare, 5katter (svart/vita allihopa) o sen 2 råbockar seegt ja ville ju fåå fina bilder på djuren men fick inget läge men men så ä de bättre lycka nästa gång... sitter nu bara o latar oss

imorgon bir de stranden igen vet inte riktigt var men blir nog sandgärdet tror jag ute i gryt så de ska bli häärligt o sen städa o fixa sen på em...



(jacob o bamse bygger något i vattnet väldigt stolta över de
o cassandra undrar nog vad dom håller på med hihi)

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-06-27 22:44:13

Min dag vart toppen =)

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Publicerad 2009-06-27 23:04:49

min dag har varit kanon tack :)

tack så jättemycket, detsamma!

kram http://esth.blogg.se

Postat av: Bea

Publicerad 2009-06-28 00:26:45

Hoppas att allt är bra med dig idag :)

Postat av: ävelicious

Publicerad 2009-06-28 12:33:00

tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela