Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

studiefrämjandet...

Publicerad 2009-06-26 11:00:11 i Allmänt


var inne i stan på studiefrämjandet i onsdags på information var väl helt ok men synd at de bara vr i 30 min o sen åka buss i 2h hum:/ men men så är de
igår skulle jag åkt till något annat sånt företag men hade inte råd att åka är så dyrt att åka buss nu över 100 kr för de tycker jah inte är värt iaf inte när jag inte får in några pengar från FK...

men åkte ut till björka en sväng iaf satt ute på filten i solen såå härligt fast de blåste så mkt de var synd... åkte senare till stranden men de var såå kallt burr så ja km inte i iaf men jag gillar mer o sola ist för o bada:P

ska åka ut o sola sen hade jag tänkt så fort gubben kommer hem kasnke ta med sig en pizza o dela på ute på någon klippa skulle vara härligt:) men får se..

helgen ska vi ev till sofia o bamse o ta en heldag på stranden o sen ev grilla s de ska bli trevligt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela