Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Stdentfest

Publicerad 2009-06-15 15:25:44 i Allmänt


har inte bloggat på hela helgen har inte riktigt funnits tid..

Fredagen åkte vi till västerås då studenterna skulle springa ut (jacobs bror albin) jätte mkt folk o studenter fullt överallt så hade ja med velat ta studenten!!! de var ca 40-60 studentvagnar/traktorer/lastbilar jätte kul att se så många.. åt sen ute på reasturang jätte gott bulgur,kyckling blev de för mig som alltid orkade ja inte äta upp allt men men så är de.....
fast de var lite synd med vädret för de regnade för fullt o vi gick där ppå gatiorna med våra paraplyer såg nog lite kul ut 8st på rad hihi...

Lördagen STUDENTFESTEN, åkte till svärföräldrarna o fixade inför festen som började kl 16 med stolar o bord o allt sånt.. själva festen vart bra trevligt var de o god mat.. senare när alla hade ått så gick vi till melkes en krog här nere på viken jag,jacob,albin,ida, jacobs förräldrar o lillebror trevlig var de.. fick inbeställt ett fat med massa shots med xante (päronconjak) ida svepte två i all hast hihi såå dragen hon var jätte kul att se:P ja tog lite men tyckte inte om de så värst så jacob fick min... sen vart vi ungdomar själva efter ett tag så då beställdes de in lite mer dricka men var bra för mig med 2cider.... blev utslängda vid 1 för då stängdes de hum så fick gick hem till oss en snabbis men de läskiga var att ett helt äng med kasnke 10 killar i följde efter oss hela vägen o dom muckade bråk med grabbarna så ida o ja gick i förväg för sånt ville vi inte vara med om men till slit så visade de sig att dom inte ville något bara spelade tuffa dom var ju typ15-17 år bara hihi vad skulle dom taniga killarna kunna göra... så då stod alla utanför huset där vi bor o pratade massor så dom var inte så farliga ändå o man fick veta att den killen som våldtagit en 15årig tjej i fredagsnatt fick vad han tålde med!.......

Söndag, vaknade vid 11 så ja började damsuga o fixa gubben sov ända tills ja kom in i sovrummet o flyttade på sakde DÅÅ somförst vaknade han hum aja så var de med de städade o fixade lite gick sen till jacobs förräldrar o åt lite rester elelr glass iaf... Blev en sväng till glassbaren i söderköping Ida,jag,albin, jacob.. bilen kronglade somvanligt fick stanna flera gånger för att sätta fast däcket läskigt att stanna på den stora vägen där alla kör typ 110..men tillstut så blev e bra o vi kom dit o hem med iaf:)

Måndag.. idag har jah inte gjort någonting mest legat i sängen inte mått så bra idag såå illamånd känns som man är bakfull ahh jobbigt... lagade lite mat blev hemagjorda biffar m nypotatis o sås.. åt inte såå värt mkt men gubben min tyckte om de iaf... ska bara ta de lungt idag.. jacob åkte till jobbet för ett litet tag sen ska jobba natt hela veckan....

Har din helg varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela