Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

sommaren är här!!

Publicerad 2009-06-23 18:31:23 i Allmänt


underbart nu när vädret är på topp:)

gubben o jag gick ner till viken o kollade lite o köpte mat till ödlan o sen delade vi på en liten mjukglass med mm vad gott:) sen på hemvägen stannade vi till hos hans moster lotta tog lite o dricka för de behövs nu när det är så varmt sen fick vi skynda hem jacob skulle börja jobba om 30min så han fixade lite mat som skulle med o sen vart jag själv...

gick sen ner till lotta gick ner till viken o handlade lite sen gick vi hem till mig samuel ville kolla på ödlan så han fick se när hon fick mat med.... trevlig med sällskap:)

imorgon ska jag åka in till stan till studiefrämjandet på något infomöte o sen på torsdag med på något annat möte känns lite sådär att åka bussen 2h för sen ett möte på 1h ca men men så är de lite segt med att de är såå dyrt att åka buss men aja åker jag inte så får jag ju inte ens pengar..

ska äta lite nu iaf korvstroganoff får de bli idag:) mmm gott:P


Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-06-26 10:25:59

Sv: Ja ta med kameran! Skulle va kul att lägga ut lite bilder efter helgen! Så synd att våran kamera cp-ar sig! =( Pussisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela