Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

solbränna!!:)

Publicerad 2009-06-29 11:05:41 i Allmänt


igår åkte vi ut til ekön underbart skönt träffade upp svärföräldrarna där solade hela tidien medans resten badade eller inte svärmor då hon tycker med att de är för kallt i vattnet... var 21 grader sa dom men vet inte de....o fick en fin bräna igår med lite röd men inte så att det gör ont iaf:)

idag har jag inte planerat såå mkt ska in i duchen snart hade jag tänkt imorgon blir de att åka till vikbolandet utanför norrköping till kompisen anna:) ska mysa med alla hennes hundar:) dom har kennel på golden retriver såå de ska bli trevligt o sen ska vi rida o köra nordsvenskar ska bli super kul länge sen jag höll på med häst nu ska det är efterlängtat..

I helgen är de karnebåtfestivalen!! du kommer väl till valdemarsvik då?? vi ska ner iaf på lördagen o kolla läget o träffa gamla vänner o fårse var vi ska förfesta kasnke hos emelie i grännäs men de märks:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela