Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Sofia ser din framtid!!

Publicerad 2009-06-09 11:01:27 i Allmänt



Tänk att du redan visste inann jag berättade hur de låg till, du hade ju drömt allt inatt såå himla häftigt
man kan ju undra hur drömvärlden o verkligheten ligger till, tror nog du är en sanndrömmare iaf du får drömma lite till o se vad framtiden ger;P

kan inte riktigt släppa att du redan visste, är helt förvånad nu bara skakar o vet inte riktigt vad ja ska ta mig till.....

love ya babe <3 Sofia

kan ju berätta hur vi träffades iaf så ja får ett inlägg tillänglat till dig! hihi

de var när vi gick på valstad hade börjat ettan o ja umgicks med martina väldigt mycket o var ofta borta på eran lucka (hus) vi satt ofta kvällar/nätter utanför o bara satt där o ibland pratade vi eller så bara satt vi där med våra täcken ingossade på varsin bänk o tittade upp på den mörkblåa himlen med dom lysande stjärnorna..... vi har aldrig varit ovänner, aldrig... även att vi har haft mellanrum vi inte har sets så har vi alltid varit vänner...
o ja minns den dagen i akvarierummet när du berättade att du var gravid med martin, vad glad jag blev! var nog inte såå många som trodde på sofia att hon skulle klara av de för jag hörde mkt skitsnack att hon inte skulle klara av att ha barn o sånt skit men se hon gör ett utmärkt jobb nu:)
vi träffades inte så ofta efter du hade slutat skolan bara lite då o då kanske på byn eller något men inget mer...
började sen ses i september 08 innan Cassandra tittade ut... då vi började åka ut till björka o fika efter cassandra så sågs vi allt mer han nog blivit iaf en gång i veckan o de är jag glad för att vi har en sån fin kontakt/vänskap och att våra gubbar har såå kul ihop hihi:P

Hoppas att våran frmtid kommer korsas med er med många kvällar med kubb,fester/ turer på kolmården o semestrar o även många lekdagar med barnen:P...


tack för att du finns gumman du är en äkta vänn som alltid finns kvar:)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-06-09 11:04:42

ÄLSKAR DIG!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-09 11:18:44

vad fint skrivet, ni verkar stå varandra väldigt nära!

hittade din blogg genom en länkning hos "diamantmamman" och ni är väldigt lika!

är ni släkt på något vis?

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela