Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

ska till rymden!

Publicerad 2009-06-03 22:30:05 i Allmänt


Imorgon ska ja till rymden (dagiset har rymden-tema) ska bli kul att få lite kaffe o kolla hur duktiga barnen är har nästan glömt bort hur kul de är att se på när såå små barn ska spela upp pjäser o sånt, följde ofta med när mins syster gick på dagis på lucia o sånt:)

så de ska bli intressant o så blir man bjuden på kaffe o rymd-kakor hihi:P

har gjort de ja ska idag iaf köpte ett sånt paket idag, fast fick fara runt i hela viken för att hitta ett "åk hit, o åk dit" ingen gav rätt från början suck...

nästa vecka så vill ja gå på studenten på valstad hoppas ja kan ta mig dit bara för ja har möte först på AFM (arbetsförmedlingen) en snabbis bara....

ja vill ut o springa! blir ju aldig av att vi gör de fattar inte varför antingen så e de strålande stek sol eller ösregn ahh eller så vågar jag inte ut i spåret själv för de är jag för feg för hihi tror alltid att de är någon som ska hoppa på mig!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela