Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Projekt källaren

Publicerad 2009-06-05 22:00:16 i Allmänt


har idag givit oss på att rensa ut källarförrådet så åkte iväg med en massa skräp o hittade mkt intressanta saker i jacobs lådor hihi hum?!.... tog en lunch nere på Davidssons åt fint idag hum blev billigare så än att köpa fika så130 kr för buffe med fläsfile o pommes/beasås m salladsbuffe bröd o dryck ink kaffe o choklad.... väldigt gott var de så har inte behövt tänka på mat idag huvudtaget såå skönt kasnke ta knäcke o the senare:)

Har moblerat om igen wii finns inte mkt mer att ändra på har gjort de flera gånger sedan vi flyttade hit i december...

Imorgon blir de Vinden som ska få sig en omgång ska bli såå skönt att veta att allt är fixat o inte behöva tänka på de "måstet"  fixa ordning på alla jaktkläder o sånt... konstigt nog e de mest jacobs saker förstår inte de.. har säkert 10-15 jobbarbyxor som är skitiga ahh uch stinker (han har jobbat i ladugård med massa kor)....

Kommentarer

Postat av: Sissi

Publicerad 2009-06-06 12:11:14

vad läcker bloggdesign du har! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela