Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

midsommarfirandet

Publicerad 2009-06-22 20:10:04 i Allmänt


har inte riktigt haft tid eller lust att skirva nu på ett par dagar men iaf ska berätta hur min helg har varit iaf:)

Fredagen tog jag o gubben min soov morgon såå skönt fast känns lite dumt när hela dagen går men iaf...
åkte till sofia m familj vid ca 2tiden skulle jag tro... satt o tog de lungt utomhus ett tag innan bamse o sofias bror kom dit.. efter ett tag grillade vi blev kyckling för min del mm såå gott o gubben hade med sig oxfile så de grillade han o njöt av:) vi spelade kubb innan de började regna som tur var men kom stänk tillofrån hela tiden tyckte ja inte såå värst varmt var de heller o de var verkligen tråkigt....satt inne ett tag med o kollade på tv men sen gick vi tjejer ut o spelade kubb igen efter regnet o allt var jätte blött.. vi var tre st så en fick vra med i båda lagen o de gick ganska bra iaf en fick hålla sig varm iaf för den fick springa hela tiden mellan lagen.... var en trevlig kväll iaf la oss väl lite lagom sent tycker ja fast blev lite smått galen på alla flugor som irriterade unde hela natten ahh tur att dom sulle skaffa radar sen iaf....

lördagen var lugn satt o såg på tv till en början innan ja o gubben plockade ihop våra saker o gick ut till bilen o upptäckt vilket underbart väder de var.. försökte mata hennes kisse med äppel men han ville inte ha kräsen kisse de hihi:P senare åkte vi iväg in till västervik o skulle äta på corner men de blev mcd ist Macdonalds blev lite sturl där inne.. gubben skulle ha en milkshake till sin mat som plussmeny men han fick den minsta sorten som fanns blir galen på sånt att han inte säger till hade de varit jag så hade jag sagt till flera ggr men men så är de....  vi åkte sen hem till valdemarsvik igen men fick stanna somvanligt för däcket höll på att åka av igen ahha blir såå trött på de men som tur är så ska den in på lagning på torsdag.. ännu massa pengar som försvinner....

söndagen gjorde vi precis ingenting bara latade...

Idag måndag lagade jag amrecanska pannkakor till frukost/lunch blev ganska ok ändå... gubben åkte till jobbet vid 11 så visste ja inte vad ja skulle hitta på så skickade iväg ett mess till lotta jacobs moster så då gick vi ner o tog kaffe o samuel glass:) kollade lite på kläder o sen gick vi hem till lotta o åt lite mat tack tack för de var jätte gott:) så nu klarar jag mig tills imorgon:P kom hem vid 18 så blev där längre än jag hade väntat mig hoppas jag inte var där för länge bara men de är såå tråkigt att vara sj....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela