Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

Härliga helg:)

Publicerad 2009-06-01 15:45:02 i Allmänt


har varit en helt underbar helg:)

Fredagen var vi hos ett par kompisar(sofia o bamse) blev några gals somvanligt o massa prat ute mitt i natten under månens ljus härligt...
lördagmorgonen gick jag upp tifigt fick panik av att lika kavr vart så varm o trång så ja gick ut o satte mig i morgonsolen mm såå härligt sen kom dom andra ut med så åt vi frukost o bestämde hur dagen skulle se ut så vi åkte iväg o askulle bada fastst de var alldeles för kallt så vi bara satt o njöt av solen o jacob sprang omkring med martin på bryggorna...
kom fram till att vi skulle åka till stugan ute i danebo.. så dom fixade barnvakt så kom vi iväg iaf..

möttes upp hemma hos oss i viken köpte pizza o tog med ut o åt på bryggan sen skulöle vi åka en sväng med båten o fiska lite å vi gick ut på bryggan sofia o ja sen kom bamse ut o sa undra vad som händer när jag gör såhär så BRAK så åkte bryggan ner i vattent åå vad vi skek trodde verkligen vi skulle gå igenom hu men kom i båten iaf o kom iväg så 1 gädda blev de på ca 1kg....
de var meningen att vi skulle sova där ute men åkte hem ist o festade vidare här o gick ner till grännäs (raggarträff) en mkt lyckad o trevlig kväll:)

Söndagen då mådde jag som förtjänat fy vad dålig ja blev bläää.... kände mig helt ok bara jag inte var i köket där de luktade något som ja reagerade på...
åkte sen hem till jacobs pappa o dom la dom sista plattotna så nu e allt klar medans jag låg i solen o stektes...
åkte sen ut till några klippor o la oss o solade o badade fötterna i de kalla vattnet (havet) sen vart de laga mat o lite sånt på kvällen o såg på flimen shopgirl ganska ok..

Lite bilder från helgen se o njut:)
hoppas de är ok att ja lägger ut bilder på er sofia o bamse
annars får ni säga till så tar ja bort dom..


(en ISkall öl, allt skumm är is)

(hihi undra vad de kan vara!? bilden talar för sig sj)

(en frusen sofia ser väldigt misstänksamt ut på ölen)

(bamse m odödlig fisk)

(på väg till grännäs, gubbarna bråkar som alltid så vi gick före dom)

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-06-01 18:31:27

haha det ser ut som att jag är livrädd att ölen ska äta upp mig hahahaha! =) Pusspuss och tack för en treeevlig helg! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela