Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

en tripp till västervik

Publicerad 2009-06-26 21:49:19 i Allmänt


Gubben kom hem vid ett tiden så då gjorde vi oss iordning o åkte till västervik för o handla lite:) valde mellan västervik o norrköping men blev västervik för annars hade de blivit mkt dyrare där inne hihi med alla fina saker de finns där inne:P

har inte gjort ett dumt köp idag *stolt* bara nyttiga o bra saker fast mest bara mat eller ja bara mat blev de.... o köpte korv tills imorgon vi tänkte grilla på stranden:P inte såå förtjust i korv men aja de är mysigt att äta ute så då får de gåå:P

vi åt även på corner skulle bli bara glass men åt mat ist blev bättre o billigare så:P

vi kom hem vid 7 ca puh vad jobbigt de var o bära upp allt tror de var ellan 7-10 kassar tror de iaf...

åkte hem sen till svärförälldrarna o lämnade lite mat som inte fick plats i våran frys alltid bra när man får låna plats hihi:P så satt där o pratade lite o såg även slutet på fotbollen:P ja även att jag inte gillar de så var de faktist spännande!! men men sverige hade otur o bollen gick stolpe ut på straffen men men shit happends...

ska bli skönt att åka ut imorgon o stekas i solen fast är noga med solskydd vill inte bränna mig ajaj vill ja inte vara med om med frossa o sveda fyy... åker ganska tidigt hade vi tänkt blir väl innan 10 vi åker så vi får en bra plats:)...


Kommentarer

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Publicerad 2009-06-27 20:30:51

ååh hihihi tack för din röst..vad gör du då?

Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Publicerad 2009-06-27 20:42:15

Hoppas att du har haft en toppendag!

kramar, http://esth.blogg.se

Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

Publicerad 2009-06-27 21:52:29

ååh ja..älg runda? haha vaaa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela