Jasmine

Life is not measured by the number of breaths we take, but the moments that takes our breath away!

En bra dag:)

Publicerad 2009-06-18 21:58:01 i Allmänt


Började med att jag vaknade i all hast vid kvart i 7 o gubben min låg kvar ahh!!! han börjar vid 7 så han slängde sig upp o åkte iväg men han hann precis:)
jag gick upp vid halv eva tror jag försökte få i mig en halv macka men de gick knappt uch vad äkligt.. satt upp ett tag o drack oboy men gick o la mig ist för mådde piss rent ut sagt skönare att ligga i sängen...

sen ringde jacobs moster o fråga ifall vi kunde köra till affären eller om vi skulle dit o hon kunde få åka med o självklart gick de bra så åkte o handlade vid 2-3tiden fikade sen hemma hos henne med kaffe o så så de blev en heldag hemma hos henne trevligt iaf:)

sen ikväll har jag åkt runt med en kompis åkte o kollade på stoora båtar åå vad många man skulle vilja ha o sen gick vi ute på stranden o kollade på vågorna dom var inte dåliga dom heller självklart hade jag inte kamran med mig men iaf....

imorgon blir de björka!! ska bi jätte trevligt:) wiee
hoppas allafår en bra midsommar för de ska jag ha iaf o hoppas vädret blir bra med men lite regn ska de ju alltid komma juh:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jasmine

Jasmine heter jag o är inne på mitt 20 år i min blogg kan du följa min vardag blandat annat hur mina studier går och även följa hur livet kan förändras på bara några sekunder att man helt plötsligt ska bli mamma.... jag bor i valdemarsvik med min underbara sambo jacob..

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela